پیاز قرمز در میدان تره بار که رکورد فروش را در یک روز زد

هر نوع از این سبزیجات اساساً فقط در آشپزی استفاده می شود، اما اگر طرفدار درمان های جایگزین هستید، احتمالاً می خواهید بدانید که چگونه از انواع قرمز در دستور العمل های طب سنتی استفاده کنید. ویژگی های کاربرد سبزی توصیف شده را در هر مورد در نظر بگیرید.

استفاده از پیاز قرمز در میدان تره بار در طب عامیانه را می توان با درمان سرماخوردگی، هموروئید، رفع کرم ها و عادی سازی چرخه قاعدگی در زنان مقایسه کرد.

به شما توصیه می کنیم با خواص مفید و مضر پیاز کریمه (یالتا) بیشتر آشنا شوید.

با رینیت و سارس، استفاده از مخلوطی از آب پیاز و چربی غاز می توان آن را با عسل جایگزین کرد به همراه یک نسبت 1: 1 مفید است، به خصوص اگر سیر بیماری با سرفه همراه باشد.

پیاز قرمز در میدان تره بار

ترکیب نهایی باید قبل از رفتن به رختخواب به سینه مالیده شود، بلافاصله در یک پتوی گرم پیچیده شود. در صورت عدم سرفه، در صورت وجود علائم دیگر سرماخوردگی، 1 قاشق غذاخوری از مخلوط را 4 بار در روز، پس از مخلوط کردن ترکیب از آب و آب میوه به نسبت مساوی استفاده کنید.

برای مقابله با آبریزش بینی، تامپون های قرار داده شده در آب بینی را در مخلوطی از آب پیاز، عسل، شیر و الکل خیس می کنند، اما این درمان باید از قبل با پزشک خود در میان گذاشته شود برای هرگونه مشکل در ساختار بینی، فقط می تواند وضعیت را بدتر کند.

در مبارزه با انگل ها، دم کردن 1 لیوان آب گرم و یک پیاز مفید است: سبزی را با مایع بریزید و هفت ساعت اصرار کنید، سپس 0.5 لیوان معده خالی استفاده کنید. دوره درمان 4-5 روز است.

در درمان بواسیر مخلوطی از عسل و آب پیاز در 1 قاشق غذاخوری (به نسبت مساوی) مناسب است. قاشق حداقل چهار بار در روز، همیشه قبل از غذای اصلی.

در صورت نقض سیکل قاعدگی، تفاله استفاده شده را نه، بلکه پوست پیاز قرمز (1 کیلوگرم کافی است) و دو لیوان آب جوش برای تهیه داروی درمانی برای تصفیه بریزید و به مدت 20 دقیقه روی حرارت ملایم بجوشانید. پس از خنک شدن کامل مخلوط، آن را صاف کرده و تا دو هفته آینده هر روز صبح 0.5 لیوان می نوشند.

همچنین فراموش نکنید که سبزی قرمز حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین C است، به این معنی که برای جلوگیری از فرآیندهای التهابی در لثه یا پیشگیری از ویروسی و سرماخوردگی مفید است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.