لامپ سیار مسافرتی شارژی

لامپ سیار مسافرتی:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لامپ ال ای دی sahara مسافرتی شامل طراحی متفاوت و ویژه است، این چراغ مسافرتی و کمپینگ شامل یک میله دقیقا مانند میله ماهیگیری است که حدود 4.5 متر باز می شود و بر روی سر آن یک صفحه لامپ ال ای دی متصل می گردد، محل تامین نیروی این لامپ می تواند فندکی خود رو باشد و یا مستقیما به وسیله انبرک های مخصوص همراه به باتری متصل نمایید تا نوری زیاد و در فاصله دلخواه داشته باشید. میله را می توانید بوسیله پایه مخصوص همراه روی زمین و یا داخل خودرو قرار دهید. ریموت کنترل یکی دیگر از خصوصیات این لامپ کمپینگ است تا میزان نور را تنظیم کند، لازم به ذکر است که درون بسته یک میله، صفحه لامپ ال ای دی 160 وات ، ریموت، سیم بلند ، سری مخصوص فندکی خود رو، رابط و انبرک های اتصال به باتری و پایه برای میله موجود است.

کاربرد این وسیله خودرو تنها استفاده به عنوان روشنایی است به این معنا که با برق ماشین که برق 12 ولت است می‌تواند به روشنایی و چراغ سیار دسترسی داشته باشد در نتیجه در صورتی که نیاز تبدیل برق12به 220 ولت ماشین داشته باشیم باید به سراغ انواع اینورتر ماشین برویم، دستگاه مبدل برق خوردو به 220 ولت شهری امکان روشن کردن انواع دستگاه‌ها با برق 220 ولت در امکانی که به برق شهری دسترسی نیست را برای کاربر فراهم می کند، اما اگر تنها نیاز ما استفاده از برق خودرو به عنوان روشنایی باشد، بهترین گزینه استفاده از لامپ و چراغ سیار ماشین است زیرا که اتلاف انرژی و غیره در این شیوه وجود نخواهد داشت، این چراغ در واقع یک لامپ سیار ال ای دی به حساب می‌آید و معمولا کاربردی به عنوان چراغ اضطراری ال ای دی خودرو دارد به این معنا که در مناطقی که به نور و روشنایی دسترسی نیست و برق 220 ولت شهری در اختیار نیست کاربر می‌تواند بدون دردسر سیم برق این چراغ سیار ماشین را به مادگی فندکی خودرو وارد کند و از روشنایی لامپ گردون استفاده کند از برتری‌های این ابزار می‌توان به این اشاره کرد که این نوع از روشنایی یک لامپ سیار فندکی به شمار می‌آید به این معنا که برای دسترسی به روشنایی نیازی به باز کردن کاپوت ماشین و اتصال مستقیم به سری باتری ماشین نیست هم‌چنین استفاده از چراغ LED باعث شده است که مصرف برق به شدت کاهش پیدا کرده و عمر طولانی چراغ ال ای دی نیز از دیگر ویژگی‌های این کالا است.

لامپ سیار مسافرتی شارژی

لامپ سیار مسافرتی

لامپ سیار مسافرتی خرید لامپ متحرک خودرو جدیدترین نوع لامپ قابل حمل است که در هنگام تردد در داخل خودرو و در چادر در شب قابل استفاده است و همچنین به عنوان چراغ کمپینگ چند منظوره و اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد و در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد.

چراغ موبایل 12 ولتی ماشین که بهترین لامپ موبایل 12 ولتی ماشین است که می توانید به راحتی آن را در سفر از چادرهای مسافرتی که دارای قلاب آویزان هستند آویزان کنید و این لامپ دارای روشنایی بسیار خوبی است، این چراغ ماشین متحرک برای استفاده در ماشین، کمپینگ، مسافرت و دارای آهنربا برای اتصال به بدنه خودرو و دارای جعبه پلاستیکی مقاوم می باشد.

امروزه با توجه به تورها و سفرهایی که خانواده ها دارند، داشتن لامپ متحرک امری ضروری است، مخصوصاً زمانی که به برق شهری دسترسی ندارید. چراغ ماشین سیار (کار با باتری ماشین) مدل HB-11 با ولتاژ 5 وات به دلیل مقاومت آن که نه تنها لامپ 5 وات دارد بلکه می توان لامپ های با ولتاژ بالاتر را نیز به آن متصل کرد در واقع از نظر میزان نور دهی دارای قدرت نور دهی برابر با لامپهای شهری است و دارای دو گیره است که به باتری متصل می شود همچنین دارای کلید روشن و خاموش می باشد.

چراغ ماشین سیار یکی از اقلام ضروری هر خودرویی به حساب می آید که کاربردهای زیادی در سفر دارد داشتن لامپ متحرک به خصوص در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد امری ضروری است، لامپ موبایل 4 متر طول 12 ولت 800 وات می باشد این نوع لامپ دارای گیره ای است که مستقیما به باتری مخصوص خودرو متصل می شود و همچنین به فندک خودرو تبدیل می شود و نیازی به اینورتر ندارد این نوع لامپ دارای پایه نگهدارنده زمین می باشد این چراغ از طریق یک کابل 4 متری و دو قلاب مخصوص به سری مثبت و منفی باتری خودرو متصل می شود و در مواقع لزوم می توانید از نور آن استفاده کنید.

لامپ سیار شارژی

لامپ سیار شارژی لامپ‌های شارژی بی‌سیم مهم‌ترین طراحان و برندها را مجذوب خود کرده و راه‌حل‌های همه‌کاره‌ای را ارائه می‌کنند که چیزی برای حسادت به سیستم‌های سنتی ندارند ،نورپردازی‌های زیبا و درخشان به لطف فناوری LED. چراغ‌های رومیزی سبک و قابل حمل و همچنین لامپ‌های تعلیق، برای قرار دادن در هر مکانی، چه در داخل و چه در فضای باز، به‌عنوان وسایل اصلی در مناسبت‌های جشن یا چراغ‌های کار برای میز کار شما می باشند.

AllTech انواع برج های نور موبایل قابل تنظیم را تولید می کند که میزان روشنایی مناسب را برای هر نیازی فراهم می کند، سیستم‌های برج نور متحرک ما به راحتی در هر محیطی که روشنایی خاموش شبکه مورد نیاز است مستقر می‌شوند آنها را در عرصه های ورزشی، رویدادهای بزرگ و گردهمایی ها ضروری می کند. پروژه های ساختمانی یا سایر مناطقی که روشنایی شبانه مورد نیاز است. گزینه های برق می تواند شامل ژنراتور یا خورشیدی با باتری پشتیبان باشد که چندین ساعت کارکرد اقتصادی مداوم را ارائه می دهد این ویژگی‌ها آنها را برای فیلم‌برداری مکان‌ها، مناطق اضطراری، سایت‌های ساخت‌وساز، پارکینگ‌ها، بزرگراه‌ها، عملیات حفاری و معدن، رویدادهای اجتماعی، فرودگاه‌ها، کوه‌ها و رویدادها و عرصه‌های ورزشی عالی می‌سازد، پس از ورود و استقرار تریلر برج نور موبایل Alltech، حداقل ارتفاع 33 فوت و حداکثر ارتفاع 72 فوت است، سیستم‌های برج نور موبایل آل‌تک پس از حضور در محل، می‌توانند در هر ارتفاع تا ۷۲ فوت سریع و ایمن مستقر شوند.

بهترین چراغهای قابل حمل و فانوس‌های قابل شارژ را برای روشن‌تر کردن خانه و باغتان کشف کنید این لامپهای قابل حمل که توسط برخی از درخشان‌ترین ذهن‌های خلاق امروزی با همکاری برندهای روشنایی پیشرو طراحی شده‌اند، همراهان سازگار مناسبی برای نیازهای روزمره شما هستند، برای افزودن کمی راحتی به خانه شما عالی هستند و می‌توانند بین خانه حرکت کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.