سیب ابگیری به زندگی شما آرامش می دهد

این یک راه عالی برای استفاده از سیب ابگیری اضافی است، زمانی که به اندازه کافی در انبار دارید و فریزر شما پر از سیب خورشتی است.

آنها سیب شما هستند و منشأ آنها را می دانید آنها کیفیت خوبی دارند و احتمالاً فاقد مواد شیمیایی هستند. آبمیوه ای که درست می کنید خالص و تازه خواهد بود.

(از سیب هایی که با مواد شیمیایی مورد استفاده در باغ های تجاری غیر ارگانیک اسپری شده اند و از کنسانتره سیبی که در نیمه راه به سراسر جهان ارسال شده است ساخته نمی شود).

می‌توانید انواع مختلف آبمیوه را آزمایش کنید تا طیف وسیعی از طعم‌ها را به‌جای شراب‌ها به دست آورید.

سیب

انواع سیب که تعادل خوبی در طعم، شیرینی و اسیدیته دارند، برای آب میوه های تک رقمی عالی هستند، مانند دیسکاوری، آنی الیزابت، فالستاف و غیره.

چرا آب تهیه شده از سیب سیب را امتحان نکنید؟ همسایگان غرب کشور ما آن را دوست دارند.

برخی از انواع سیب برای ایجاد یک آبمیوه بسیار خوشمزه بهتر است ما دوست داریم کاکس شیرین با براملی تند مخلوط شود، اما انتخاب با شماست.

آب سیب خالص دارای مزایای سلامتی ثابت شده است. ضرب المثل قدیمی “یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد” هنوز هم پابرجاست! آب سیب خالص حاوی مواد معدنی، فیتونوترینت‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است .

که تحقیقات نشان داده است که به محافظت در برابر سرطان، آلزایمر و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند و همچنین حاوی ویتامین A است. حافظه و تراکم استخوان آب میوه کاملاً یک بسته انرژی از چیزهای خوب از یک منبع طبیعی است.

درست کردن آب سیب واقعاً آسان است و کار با تجهیزات آب میوه گیری ساده است:سیب های اضافی خود را جمع آوری کنید.

خرد کردن در دستگاه سیب خرد کن یا به صورت دستی با کوبیدن در سطلی با طول چوب تمیز – خرد کردن کافی نیست و مایع شدن بیش از حد است.

می توانید آب خود را مستقیماً از روی پرس بنوشید، آن را تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید، یا برای نگهداری طولانی مدت، آن را در کارتن فریز کنید یا پاستوریزه کنید.

در بطری های شیشه ای قوی یا کیسه های کیسه مناسب در جعبه نگهداری شود. خرید آب سیب با کیفیت خوب می تواند 2 تا 3 پوند برای هر بطری یا کارتن هزینه داشته باشد، بنابراین ساختن آب سیب به شما کمک زیادی به بودجه هفتگی می کند!

لازم نیست هزینه بر باشد. اگر بودجه محدود است، می‌توانید با مقدار کمی کیت شروع کنید و سپس در حین پیش‌روی آن را بسازید، برای مثال، بهترین پرس را که می‌توانید بخرید و روش دستی را به‌عنوان یک نقطه توقف له کنید .

تا زمانی که توانایی خرید داشته باشید. دستگاه سیب خرد کن.

آب سیب گرفتن یک فعالیت سرگرم کننده و لذت بخش است. همچنین یک بهانه عالی برای دور هم جمع شدن با خانواده، دوستان یا همسایگان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.