لوله پلی اتیلن گازی 90 که به هیچ عنوان خراب نمی شود

WL Plastics در ساخت  لوله های پلی اتیلن، هر دو پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE) و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) برای سیستم های توزیع گاز طبیعی تخصص دارد. 

لوله گاز طبیعی MDPE PE2708 از دهه 1960 استانداردی برای سیستم های توزیع گاز طبیعی، پروپان و گاز مایع نفتی بوده است.

 این لوله پلی اتیلن گازی 90 زرد جامد یک راه حل اثبات شده برای سیستم های فشار پایین است که زیر 125 psi کار می کنند. لوله MDPE WL Plastics PE2708 در اندازه‌های IPS ½ تا 1.25 اینچ و 4 اینچ IPS و دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش برای ذخیره‌سازی در فضای باز تا 3 سال در ASTM D2513 موجود است.

در حالی که لوله گاز طبیعی MDPE یک راه حل اثبات شده است، لوله HDPE آینده و راه حل ایده آل لوله کشی برای سیستم گاز طبیعی شما است.

لوله پلی اتیلن گازی 90

PE4710 با کارایی بالا یک گزینه برتر است زیرا به دلیل پایه طراحی هیدرواستاتیک بالاتر (HDB) که منجر به درجه بندی فشار بالاتر، افزایش ظرفیت جریان، استحکام کششی بالاتر و بهبود عملکرد طولانی مدت بدون به خطر انداختن استانداردهای سنتی می شود.

باعث کاهش وزن و هزینه می شود. مزایای لوله MDPE PE2708 از انعطاف پذیری، اتصالات همجوشی حرارتی بدون نشتی، مقاومت شیمیایی و سهولت نصب است.

هبود در انتشار سریع ترک (RCP) و مقاومت در برابر رشد آهسته ترک (SCG)، با 10000 ساعت. PENT با لوله PE4710 HDPE با عملکرد بالاتر WL Plastics محقق می شود. 

با افزایش چگالی، استحکام کششی افزایش یافته و در نتیجه مقاومت بهتری در برابر نفوذ هیدروکربن و کشش‌های حفاری جهت افقی مجاز طولانی‌تر (HDD) ایجاد می‌شود.

 لوله گاز پلی اتیلن با کارایی بالا WL Plastics تمام الزامات فیوژن DOT CFR49 Part 192 را برای تمام لوله ها و اتصالات توزیع گاز HDPE و MDPE برآورده می کند. لوله PE4710 WL Plastics با کارایی بالا در رنگ مشکی با نوار زرد موجود است.

تمام لوله های WL Plastics PE2708 و لوله PE4710 با کارایی بالا برای اطمینان از انطباق با ASTM D2513، NSF Gas، CSA Z662 و DOT CFR49 قسمت 192 تولید و آزمایش شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.