قاچاق چوب چهار تراش در مشهد توسط پلیس فاش شد

همانطور که از نام آن پیداست، الوار یک چهارم اره ابتدا یک کنده را به صورت ربع می بیند و سپس هر ربع در خطوط موازی عمود بر حلقه های درخت بریده می شود.

به طوری که حلقه های حلقوی بین 60 تا 90 درجه نسبت به صفحه تخته قرار دارند الگویی که به آن دانه شعاعی گفته می شود.

گزینه دیگر برش دادن و برش دادن هر بخش چهار چوب چهار تراش در مشهد از چوب به صورت خطوط عمود است، با این حال این روش تخته هایی را تولید می کند که دارای حلقه های حلقوی نزدیکتر به 45 درجه هستند و باعث می شود که تخته های اره شده بر خلاف یک چهارم اره شده، بریده شوند.

الوارهای اره شده ریفت به روشی شبیه به ربع اره ایجاد می شوند و هر کنده چوب بریده شده و سپس بریده می شود. بنابراین، تفاوت بین الوارهای اره شده و ربع اره در زاویه ای است که حلقه های حلقوی نسبت به صفحه تخته دارند.

چوب چهار تراش در مشهد

در چوب اره‌ای شکافی، زاویه معمولاً بین 30 تا 60 درجه نسبت به صفحه تخته است که زاویه ترجیحی آن 45 درجه است. به دلیل زاویه‌گیری مورد نیاز برش، هر کنده چوب تخته‌های چوبی اره‌شده بسیار کمی تولید می‌کند.

الوار اره شده ریفت را می توان به عنوان همراهی برای چوب اره شده در روش برش عمودی تولید کرد یا می توان چهار چوب را به صورت مورب در اطراف بخش برش داد.

الوارهای اره ساده که ضایعات چوبی کمی تولید می کنند، درختی را می بینند که در خطوط مستقیم بریده می شود . چوب پس از هر برش تا زاویه 90 درجه چرخانده می شود، به طوری که حلقه های حلقوی کمتر از 30 درجه نسبت به سطح چوب قرار می گیرند.

این اغلب به عنوان دانه مماس نامیده می شود و منجر به یک کلیسای جامع یا الگوی شعله قابل مشاهده در هر تخته می شود.

همچنین، کنده را می توان بدون چرخش اره کرد، اما به دلیل حلقه های موجود در چوب، پیروی از این روش در واقع با رسیدن به مرکز چوب، الوار یک چهارم اره تولید می کند حلقه های حلقوی در زوایای 90 درجه نسبت به سطح چوب قرار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.