کاشی و سرامیک هشتگرد به هیچ عنوان خراب نمی شود

یا سقف استفاده می شوند. آنها در داخل و خارج ساختمان ها استفاده می شوند و می توانند یکپارچه یا از نظر رنگ، بافت و مشخصات بسیار تزئینی باشند تمرکز این مقاله کاشی و سرامیک هشتگرد کاشی‌های سرامیکی،

کانی‌های غیرفلزی (رس) است که در حرارت بالا برای تولید کاشی سخت شده پخته می‌شوند. با توجه به رواج خاک رس در سطح جهان، آجر و کاشی سازی در تولید آن رواج یافته است.

کاشی‌های سرامیکی معمولی از خاک رس ساخته می‌شوند، زمانی که شکل‌پذیر هستند، شکل می‌گیرند و سپس قبل از پختن در کوره خشک می‌شوند.

کاشی‌سازی در سرزمین‌های مقدس، حدود قرن چهارم قبل از میلاد، سرچشمه گرفت. از آنجا، رومی ها کاشی کاری را به اروپا آوردند، زیرا زمین هایی را اشغال کردند.

در قرن‌های 8 و 9، مردم اویغور شمال غربی چین چیزی را ایجاد کردند که اساس کاشی‌های قرن سیزدهم ترکیه و خاورمیانه شد، که به دلیل تقارن هندسی و نقوش گیاه‌شناسی قابل توجه بود.

هنر رومی از بین رفت و توسط راهبان سیسترسین در قرن دوازدهم دوباره کشف شد. آنها یک کاشی فشرده با الگوی منقوش با چندین رنگ به نام کاشی‌های encaustic ایجاد کردند.

کاشی

این روش بعداً در قرن شانزدهم از بین رفت تا اینکه قرن هفدهم شاهد ظهور این کاشی ها در ترکیه و همچنین کاشی دلفت در هلند بود.

در اواسط قرن هجدهم، صنعت کاشی دوباره به محبوبیت رسید و تولید در سراسر اروپا گسترش یافت. هربرت مینتون دوباره در انگلستان در سال 1843 شروع به ساخت کاشی‌های سوزاننده کرد.

در حالی که کاشی‌های تک رنگ در اواخر قرن شانزدهم در آمریکای مرکزی و جنوبی تولید می‌شدند، اما در ایالات متحده که کاشی‌ها را از اروپا وارد می‌کرد تا زمانی که ایالات متحده از سال 1870 صنعت خود را ایجاد کرد، رایج نبود.

با دوران ویکتوریا، فشار برای نظافت و بهداشت عمومی، کاشی‌ها به عنوان سطحی که می‌توان آن را تمیز و ضدعفونی کرد، رایج شد. تا این زمان، کاشی‌های کاستیک شکل غالب کاشی‌ها بودند.

از دهه 1890، کاشی‌های سرامیکی سفید و رنگی و به دنبال آن کاشی‌های لعابدار فایانس (متنوع) تولید شد. با ظهور لعاب های آماده در دهه 1900، کاشی های رنگی ثابت امکان پذیر شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.