لامپ زنون سرامیکی h1

لامپ زنون سرامیکی، از کارآمد ترین لامپ هایی است که در اکثر زمینه ها کاربرد دارد و مصارف بسیار بالایی دارد، در ادامه مطلبی برای شما فراهم کرده ایم که در رابطه با مصارف این لامپ میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لامپ زنون سرامیکی h1

لامپ زنون سرامیکی

لامپ زنون سرامیکی لامپ‌های زنون Cermax® ما لامپ‌های قوس کوتاه بدنه سرامیکی و فشرده هستند. لامپ های زنون سرمکس با یک بازتابنده داخلی و ساختار مهر و موم ناهموار فلز به یاقوت کبود، جایگزین ایمن و جمع و جور برای لامپ های حباب دار کوارتز معمولی هستند. با استفاده از یک بازتابنده سهموی یکپارچه، لامپ‌های ما نوری با شدت بالا و همسو تولید می‌کنند که به طراح نوری حداکثر انعطاف را در انتخاب اپتیک‌های پس از پردازش و شکل‌دهی نور می‌دهد.

لامپ پارابولیک بدنه سرامیک زنون PE150AF، 150 وات

PE150AF کوچکترین لامپ در مجموعه Cermax® است. در حالی که اندازه کوچکی دارد، تمام ویژگی‌های مشابهی را دارد که Cermax را به لامپ انتخابی برای کاربردهای با شدت بالا تبدیل کرده است که در آن نور طیف کامل مورد نیاز است. با طراحی قوی، اندازه جمع و جور و از پیش تراز ..

لامپ پارابولیک بدنه سرامیک زنون PE175BFA، 175 وات

لامپ زنون 175 وات Cermax® برای طرح هایی که نیازی به شدت زیاد مرتبط با برادر 300 وات آن ندارند، مناسب است. این لامپ با داشتن همان طراحی قوی مترادف با خانواده Cermax، خروجی طیف گسترده ای را ارائه می دهد و این توانایی را برای کاربر فراهم می کند تا آن را تنظیم کند

لامپ پارابولیک بدنه سرامیک زنون PE300BFA، 300 وات

لامپ زنون 300 وات Cermax® که به دلیل روشنایی بالا، محدوده طیفی وسیع و پرتوی بسیار متمرکز شناخته شده است، از زمان توسعه خود استاندارد صنعتی بوده است. این لامپ زنون 300 وات معمولاً در آندوسکوپ های تشخیصی و جراحی در اکثر بیمارستان های بزرگ دنیا استفاده می شود

لامپ‌های زنون سرامیکی Ushio UXR لامپ‌هایی با کارایی بالا، از پیش تراز شده و سهموی برای استفاده در بسیاری از کاربردهای روشنایی علمی، پزشکی و صنعتی هستند. UXR دارای قابلیت اطمینان خروجی قوی در طول عمر، دمای رنگ بسیار پایدار 6100K، بدنه ساخته شده از سرامیکی به فلزی فشرده و مقاوم و طراحی جدید محافظ پنجره است. تمام لامپ‌های UXR که در کارخانه دارای گواهی ISO ما ساخته شده‌اند، با استانداردهای کیفیت بالا برای عملکرد ثابت و قابل اعتماد ساخته شده‌اند.

ویژگی ها و مزایا

طراحی فشرده مقاوم

خروجی طیفی پیوسته گسترده، رندر رنگ بالا

تعمیر و نگهداری لومن برتر

نیاز به کنترل کیفیت و جنبه های ساخت، عملکرد لامپ به لامپ بسیار سازگار را تولید می کند

طراحی پنجره جدید در برابر خراشیدگی و آلودگی سطح محافظت می کند

برنامه های کاربردی

آندوسکوپی

چراغ های جلو جراحی

میکروسکوپ

بورسکوپی

طیف سنجی

چراغهای جستجوی مرئی / مادون قرمز

ماشین بینایی

شبیه سازی خورشیدی

فرا فکنی

لامپ قوس زنون یک نوع بسیار تخصصی از لامپ تخلیه گاز است، یک چراغ الکتریکی که با عبور برق از گاز زنون یونیزه شده با فشار بالا، نور تولید می کند. این یک نور سفید روشن برای شبیه سازی نور خورشید تولید می کند، با برنامه های کاربردی در پروژکتورهای فیلم در سینماها.

لامپ قوس کوتاه Cermax Xenon که در طرح‌های بدنه فلزی و بدنه سرامیکی ارائه می‌شود، به‌طور منحصربه‌فرد برای انواع کاربردهای نورپردازی تخصصی از جمله ویدئو پروژکشن، شبیه‌سازی خورشیدی، پخت UV دندان، پخت صنعتی UV، روشنایی میکروسکوپی و موارد دیگر طراحی شده است. -برنامه های کاربردی

PE150AF کوچکترین لامپ در مجموعه Cermax® است. در حالی که اندازه آن کوچک است، تمام ویژگی‌هایی را در بر می‌گیرد که Cermax را به لامپ انتخابی برای کاربردهای با شدت بالا که در آن نور طیف کامل مورد نیاز است، تبدیل کرده است. این لامپ با طراحی مستحکم، اندازه جمع و جور و بازتابنده از پیش تراز شده، در جاهایی که نیاز به ردپاهای کوچک است، عالی است.

لامپ‌ها و ماژول‌های زنون بیضوی و سهموی با بدنه فلزی پیشرفته برای کاربردهای صنعتی با کارایی بالا هستند. این خانواده از لامپ های زنون Cermax موتور سبک انتخابی برای طیف گسترده ای از مصارف نهایی از بازرسی سریع ویفر نیمه هادی تا نورافکن های سبک وزن و نصب شده در هواپیما است. لامپ های زنون Cermax ثبت اختراع Excelitas مزایای بی شماری را نسبت به لامپ های معمولی فشار بالا (UHP) یا لامپ های حباب شیشه ای در اختیار تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار می دهد. OEM های پیشرو Cermax Xenon را برای سخت ترین برنامه های امروزی انتخاب می کنند.

افزایش خروجی این لامپ زنون 500 وات Cermax® این لامپ را برای کاربردهای صنعتی با نیازهای شدت بالاتر ایده آل می کند. خروجی طیف گسترده لامپ در مواردی که به نمایش رنگ دقیق نیاز است یا زمانی که محدوده طیفی خاصی مورد نظر است مفید است. طراحی مستحکم آن در شرایطی که لامپ‌های کوارتز معمولاً از کار می‌افتند، عالی است.

بازتابنده بیضوی یکپارچه در این لامپ زنون 300 وات Cermax® یک پرتو همگرا ایجاد می کند که نیاز به اپتیک فوکوس ثانویه را از بین می برد. بازتابنده بزرگ منحصر به فرد جمع آوری نور را بهبود می بخشد و کارایی لامپ را به حداکثر می رساند. این لامپ برای استفاده در مواردی که اندازه دیافراگم کوچک ضروری است مناسب است.

لامپ زنون h1

لامپ زنون h1 روشنایی زنون از گاز بی بو و بی رنگی به نام زنون تولید می شود که با مقدار کمی الکتریسیته گرم می شود. نتیجه نوری است که روشن تر و بهتر از بسیاری از منابع نور زرد و هالوژن است که با آن مواجه می شوید.

این روزها از چراغ های زنون به عنوان یک نوع محبوب چراغ جلو در بسیاری از وسایل نقلیه جدید استفاده می شود. با این حال، کسانی که مدل‌ها و مدل‌های قدیمی‌تری دارند، می‌توانند کیت‌های HID روشنایی زنون را خریداری کنند تا بتوانید چراغ‌های زنون را در خودروی موجود خود نصب کنید. از نظر علمی، نور زنون یک نور رشته ای است.

سفیدتر

نور لامپ زنون HID بسیار سفید است و می تواند محیط های تاریک را بسیار بهتر از چراغ های هالوژن روشن کند.

انرژی کارآمد

از آنجایی که روشنایی زنون از گاز به عنوان منبع انرژی استفاده می کند، الکتریسیته کمتری برای تولید نور استفاده می شود. این بدان معناست که لامپ زنون HID انرژی کمتری نسبت به لامپ هالوژن مصرف می کند.

طول عمر بیشتر

این مربوط به سومین حرفه ای است که به تازگی ذکر شد. از آنجایی که روشنایی زنون در مصرف انرژی کارآمد است، یک لامپ زنون HID نیز دوام بیشتری خواهد داشت.

لامپ های زنون HID گران تر از لامپ های هالوژن هستند. برای اکثر برندها و مدل ها، باید یک کیت HID چراغ زنون جداگانه خریداری کنید که به شما این امکان را می دهد که نور زنون را به آنها اضافه کنید. البته، اگر مکانیک نیستید، باید پول اضافی برای این کیت ها و همچنین هزینه های نصب بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.