مایع ظرفشویی ناتار عروسی را ثروتمند کرد

اگرچه امروزه  مایع ظرفشویی ناتار رایج است، اما محبوبیت مایعات ظرفشویی دستی به هیچ وجه تغییر نکرده است.

بلافاصله بعد از شوینده های لباسشویی، آنها بزرگترین گروه مواد شیمیایی خانگی هستند. این به دلیل تعدادی از عوامل است. برخی از مصرف کنندگان هنوز شستن دست را ترجیح می دهند.

به خصوص برای ظروف کم. برخی از اقلام قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند و علاوه بر آن مواد شوینده ظرفشویی کاربردهای جایگزین زیادی دارند.

در این مقاله خواهید آموخت که مایعات ظرفشویی از چه موادی تشکیل شده اند و چه کارهای دیگری می توانند برای شما انجام دهند.

پس ترکیب شیمیایی مواد شوینده ظرفشویی چیست؟

مایع

مایعات ظرفشویی، مانند کل بازار مواد شیمیایی خانگی، دارای طیف متنوعی از محصولات هستند. بنابراین مردم چگونه یک محصول خاص را انتخاب می کنند؟ وقتی وارد یک فروشگاه می شوید.

یکی از اولین چیزهایی که کم و بیش آگاهانه به آن توجه می کنید، ظاهر محصول است.

با این حال، حتی بهترین ظاهر و محصول زیبایی شناختی، اثرات مورد انتظار را تضمین نمی کند. بنابراین، محصولات از این نوع باید دارای ویژگی های عملکردی مناسب مانند:

راندمان بالا در حذف خاک؛بدون لکه یا رگه روی سطح تمیز شده؛خواص کف خوب،راندمان بالای محصول؛سازگاری کافی؛
شستشوی آسان ظروف شسته شده؛

سه مکانیسم اصلی برای از بین بردن کثیفی از سطوح سخت وجود دارد.

اینها شامل اقدامات شیمیایی، مکانیکی و شوینده است. شستشوی دستی ظروف عمدتاً با عمل مکانیکی و با استفاده از آب گرم و مواد شوینده انجام می شود.

نقش مهمی در دستیابی به محصولی با پارامترهای مورد انتظار انتخاب سورفکتانت ها ایفا می کند . مایعات ظرفشویی حاوی مقدار کمی سورفکتانت آمفوتریک آنیونی، غیریونی و غیریونی هستند .

مواد اولیه معمولاً به عنوان ماده اولیه محصول یافت می شوند و مسئول خیس کردن، چربی زدایی و کف کردن هستند. سورفکتانت های غیر یونی خواص عملکردی مایعات را بهبود می بخشند.

بنابراین به عنوان سورفکتانت های کمکی عمل می کنند. در نهایت، نقش سورفکتانت‌های آمفوتریک تنظیم ویسکوزیته و بهبود خواص کف‌کنندگی است . علاوه بر مواد گفته شده.

محصولات ظرفشویی دستی حاوی مواد افزودنی زیادی نیز هستند که نه تنها اثربخشی محصول را افزایش می دهند، بلکه شفافیت، رنگ یا رایحه را نیز به آن می بخشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.