مربای هویج بیتوته سرطان را شکست می دهد

ممکن است عجیب به نظر برسد، مربای هویج بیتوته  شیرینی طبیعی هویج در واقع با طیف وسیعی از غذاها به خوبی تطبیق می یابد.

این غذا به ویژه در بریتانیا محبوب است، مانند چاتنی هویج ، یک نوع تند و خوش طعم تر. برخی از بقالی ها مربای هویج را حمل می کنند و می توان آن را در خانه نیز تهیه کرد.

برخلاف بسیاری از کنسروهای دیگر، مربای هویج نیازی به فرآوری در حمام آب گرم ندارد، اگرچه در صورت فرآوری، مدت زمان بیشتری باقی می ماند.

مربای اصلی هویج شیرینی طبیعی هویج را مهار می کند و با افزودن شکر آنها را حتی شیرین تر می کند و با آب مرکبات شیرینی را متعادل می کند که به عنوان یک نگهدارنده نیز عمل می کند.

مربا

 

روی نان تست و بسیاری از شیرینی ها بسیار مناسب است و همچنین می توان آن را به عنوان چاشنی یا کنار غذا با چیزهایی مانند گوشت کبابی و کبابی سرو کرد. شیرینی مربای هویج به خوبی مکمل غذاهای خوش طعم است.

چاتنی هویج از شیرین کننده کمتری استفاده می کند و ادویه هایی مانند سیر ، زنجبیل، فلفل قرمز، دانه خردل، گشنیز یا زیره را به همراه سرکه به عنوان نگهدارنده اضافه می کند.

طعم تند تری دارد و به خوبی با غذاهای هندی جفت می شود. چاتنی‌های بریتانیایی تمایل بیشتری به استفاده از ادویه‌های شیرین مانند دارچین و جوز هندی، با افزودنی‌هایی مانند کشمش دارند.

در حالی که چاتنی‌های هندی بیشتر در جهت طعم‌دار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.