لباس ست نوزاد که باعث جنون دختر 8 ساله شد

لباس نوزادتان را باید بر اساس وزن بخرید نه سن. اگر انتظار می رود وزن نوزاد شما در هنگام تولد 4000 گرم باشد، لباس نوزاد برای مدت کوتاهی خیلی کوچک خواهد بود. 

نوزادان در ماه های اول خیلی سریع رشد می کنند و لباس ست نوزاد به سرعت کوچک به نظر می رسد. در ماه های اول سایزهای 0-6 ماهه کاربرد بیشتری دارند.

آنهایی که زیپ دارند یا بست های محکم دارند، از گردن تا پاها باید ترجیح داده شوند. از آنجایی که پوشک به طور مکرر تعویض می شود، قسمت پایین آن باید به راحتی باز شود. یقه پهن آن باعث می شود که به راحتی از سر عبور کند.

کاموای طبیعی و مخصوصاً لباس‌های نخی برای پوست کودک مناسب‌تر است. لباس هایی که نیاز به اتو ندارند مفیدتر خواهند بود.

لباس ست نوزاد

هنگام انتخاب لباس حتما دستورالعمل استفاده و شستشو را مطالعه کنید. هم در استفاده و هم در شستن لباس به شما کمک می کند.

با توجه به دمای هوا، کودک خود را بپوشانید. به خصوص در فصل زمستان به جای لباس های خیلی ضخیم، لباس هایی بپوشید که روی هم بپوشند که در مواقع لزوم آن ها را درآورید.

 هنگام پوشاندن لباس کودک، لازم است لباس را به سرعت از سر عبور دهید. در حین درآوردن، ابتدا باید پاها و بازوها را برداشته، سپس در طول لباس جمع کنید و از پشت به جلو ببرید.

نوزادان دوست ندارند لباس بپوشند و لباس بپوشند. همچنین اگر تنفس آنها مسدود شود، وحشت می کنند و گریه می کنند.

جوراب ها و لباس های خیلی تنگ مناسب نیستند زیرا مانع حرکت آن ها می شوند. انگشتان پا به خصوص در جوراب های تنگ بی حرکت خواهند ماند. 

لباس های توری، حاشیه دار و توری ممکن است برای نوزادان مناسب نباشد. وقتی توری ها را می گیرد، می تواند بین انگشتانش گیر کند و در توری ها گیر کند.

درزهای لباس نوزاد نباید سفت، خارش دار و ضخیم باشد.

 پلیورهای ضخیم پر که به راحتی رنگ می شوند و پرهای آن به راحتی بیرون می آیند، نباید ترجیح داده شوند. همچنین مادری که مدام نوزاد خود را در آغوش می گیرد.

نیز در انتخاب لباس باید به این نکته توجه کند. نوزادان ممکن است در ماه های اول به طور مداوم استفراغ کنند و ممکن است ادرار از پوشک آنها نشت کند. بنابراین، لباس های مادر نیز ممکن است از نوعی باشد که به راحتی قابل شستشو باشد. 

به علاوه به جای شوینده های معطر و رنگی باید از مواد شوینده بی بو و بدون عطر بیشتری استفاده کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.