شکر سفید 50 کیلویی ارزشی بالاتر از شمش طلا دارد

از آنجایی که خطرات شکر به طور گسترده ای شناخته شده است، شیرین کننده های جایگزین توجه را به خود جلب می کنند.

شیرین کننده های جایگزین، غذاهایی هستند که نزدیک به 0 کیلوکالری هستند، محتوای قند آنها چندین صد برابر بیشتر از قند است و سطح قند خون را افزایش نمی دهد.

به طور معمول، شکر سفید 50 کیلویی یک شیرین کننده جایگزین است و سایر شیرین کننده ها شامل آسپارتام و استویا هستند.

من فکر می‌کنم دلیل عدم تمایل ما به استفاده از شیرین‌کننده‌های جایگزین، نگرانی‌ها در مورد «محصولات شیمیایی» و «چیزی غیرمنتظره» است.

بیش از 100 سال از زمانی که ساخارین از ماده ای به طور تصادفی در سال 1879 در دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده کشف شد، می گذرد.

با این حال، در سال 1977، زمانی بود که گفته می شد ساخارین یک ماده سرطان زا است و مصرف نمی شد. این به این دلیل است که یک مطالعه در کانادا افزایش بروز سرطان مثانه را در موش‌های نر تغذیه شده با ساخارین نشان داد.

با شروع این مطالعه، ساخارین به عنوان یک ماده غذایی سرطان‌زا معرفی شد. کره نیز از این قاعده مستثنی نبود و هنوز موارد زیادی وجود دارد که ساخارین به عنوان یک ماده ناسالم شناخته می شود.

با این حال، طی چندین آزمایش پیگیری، مشخص شد که روش آزمایش در آزمایش سرطان مثانه ساخارین اشتباه بوده است.

خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می تواند مشکل ساز باشد. ساخارین نیز از این قاعده مستثنی نیست. در سال 1977، محققان کانادایی دریافتند که میزان ساخارین تغذیه شده به موش های نر مشکلی ناشی از تغذیه روزانه 175 گرم ساخارین به یک نر بالغ با وزن 70 کیلوگرم است.

اگر هنوز تمایلی به خوردن ساخارین ندارید، من استویا را توصیه می کنم.

استویا پودری است که از برگ استویا استخراج می شود. از آنجایی که این ماده ای است که از مواد طبیعی استخراج شده است، فکر می کنم در مقایسه با ساخارین کمتر احساس طرد خواهید کرد. استویا است

بازار جهانی شیرین کننده جایگزین 3.4 تریلیون KRW در سال 2011 و 3.8 تریلیون KRW در سال 2014 است که میانگین نرخ رشد سالانه 4.5٪ را نشان می دهد. علاوه بر این، شیرین کننده های جایگزین قند خون را افزایش نمی دهند، بنابراین برای پیشگیری از دیابت و بیماران دیابتی بسیار مفید هستند.

به جای شکر که هنگام خوردن می تواند عوارض جانبی مختلفی ایجاد کند و باعث سلامتی شود، چرا شیرین کننده جایگزین متناسب با سبک خود را پیدا نکنید و انتخاب نکنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.