شورت نخی بچه گانه که گرمای بدن نوزاد را متعادل می کند

 

صرف نظر از چیزی که می خواهید بخرید، شلوار یا شلوارک مهم است که پایین نیفتند و چیزی را فشار ندهند.

شما باید مطابق با شبکه سایز لباس بخرید. شما نباید در لباس کودک صرفه جویی کنید، زیرا در شورت نخی بچه گانه با سایز اشتباه، او احساس ناراحتی می کند. بهینه ترین راه حل خرید مدلی با کمر است که با یک نوار الاستیک یا یک بست مخصوص قابل تنظیم است.

یک کارمند مهم هنگام انتخاب شلوار، دوژین در امتداد درز داخلی است، زیرا از مچ پا تا فاق پوشیده می شود. در آن، برای گذاشتن لباس های قدیمی، و همچنین برای مدت طولانی شلوار یا شلوار کوتاه وجود داردهترین ماده برای دوخت عناصر لباس کودکان پارچه های طبیعی است. 

شورت نخی بچه گانه

اگر کودک به دو سالگی رسیده است، فرض کنید چیزهایی با مقدار کمی الیاف مصنوعی بخرید. چنین محصولاتی کاربردی تر هستند، زیرا شکل خود را بهتر نگه می دارند، کمتر چروک می شوند و ظاهر جذاب خود را طولانی تر نگه می دارند.

شرکت Yasmin-tex مجموعه عظیمی از شورت و شلوار بچه گانه باکیفیت با قیمت های مناسب را مورد توجه شما قرار می دهد. در کاتالوگ های فروشگاه شما قادر خواهید بود مدلی مناسب برای نوزاد خود انتخاب کنید که راحتی او را در هر زمان از سال تضمین کند.

بله، همه از مدرسه “سفید بالاست، سیاه پایین است” را به خاطر می آورند، اما در طول تعطیلات این قانون می تواند با رنگ ها و تداعی های کاملاً متفاوت بازی کند.

سیاه و سفید یک کنتراست قوی است که در آن افزودن رنگ سوم مجاز نیست، بنابراین اصالت باید به سمت چاپ، کتیبه ها و سبک باشد. شورت دخترانه مشکی بچه گانه مکمل خوبی برای کمد لباس اولیه خواهد بود.

“یین و یانگ” که به درستی ترکیب شده باشد همیشه جالب به نظر می رسد.جین برای هر مناسبت، طعم و رنگ. شلوار جین به راحتی با هر سبک و مدلی سازگار می شود، بنابراین به هیچ وجه نباید آن را حتی در حال حاضر فراموش کنید.

شورت بچگانه برای نوجوانان به خوبی با هر تی شرتی در کمد لباس شما ست می شود. می توانید تصویر را با یک ژاکت یا بادگیر تکمیل کنید. ساده و شیک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.