سهامدار فرش 9 متری بزرگمهر خبر از پخش رایگان آن در شهر های ایران شد

این روزها فرش فقط برای فضاهای معمولی نیست اتاق نشیمن، اتاق خواب و راهرو را در نظر بگیرید. شما می توانید سبک هایی را خریداری کنید که مناسب مکان هایی مانند آشپزخانه، اتاق غذاخوری و حمام هستند.

بله، اگر فرش 9 متری بزرگمهر قدیمی یا فرش دیوار به دیوار دارید، می توانید فرشی را روی کفپوش موجود خود قرار دهید. به گزارش بولور، همچنین می توانید یک فرش کوچک رنگارنگ را روی یک سیزال یا دوری خنثی قرار دهید.

منابع فرش بسیار عالی در اینترنت وجود دارد، اما همه آنها قابل اعتماد نیستند. Bolur پیشنهاد می‌کند برای تعیین قابلیت اطمینان آن، روی عکس‌ها، شفافیت و پاسخ‌گویی وب‌سایت تمرکز کنید. 

فرش 9 متری بزرگمهر

او می‌گوید در صورتی که قبلاً در فضای مجازی منتشر نشده‌اند، از فروشنده بخواهید عکس‌های نزدیک بیشتری را دریافت کند. به هر تعداد که دوست دارید از فروشنده سوال بپرسید و اگر فرش قدیمی است، گزارش وضعیت را نیز بخواهید.

هیمن موافقت می‌کند و فراتر می‌رود، و پیشنهاد می‌کند که هر فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید باید سیاست بازگشت انعطاف‌پذیری مشابه دوره مهلت هفت روزه بازگشت Revival داشته باشد.

او می‌گوید: «ما به عکس‌ها و توضیحات محصول توجه زیادی می‌کنیم تا مشتریان بتوانند عاشق فرش شوند و در خرید خود مطمئن باشند، حتی اگر هنوز شخصاً آن را لمس نکرده باشند».

 اما گاهی اوقات چیزی که فکر می‌کردید اندازه ایده‌آل است کمی متفاوت است یا طرح رنگ کاملاً با بقیه دکوراسیون شما مطابقت ندارد. در چنین مواقعی خوب است که بتوان فرش را برگرداند یا تعویض کرد.

همچنین ورود به چند فروشگاه IRL هرگز ضرری ندارد. هیچ چیز بهتر از احساس و دیدن فرش از نزدیک نیست. همچنین، در برخی از فروشگاه‌های فرش قدیمی و تخصصی، می‌توانید فرش‌های باقی‌مانده را بخرید و اگر چیزی آماده که دوست دارید پیدا نکردید، آن‌ها را بازسازی کنید.

 یا یک محصول قدیمی با تغییر اندازه متناسب با فضای فعلی خود دریافت کنید. فقط به یاد داشته باشید که اگر با عتیقه‌های اصلی سروکار دارید، Bolur فقط در صورتی تغییر اندازه را توصیه می‌کند که قبلاً انجام شده باشد یا زمانی که آسیب قابل تعمیر نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.