روغن کنجد در هند به طلای قیمتی معروف است

وقتی غذای جانبی وجود ندارد، خوردن برنج با تخم مرغ سرخ شده و سس سویا و روغن کنجد بسیار خوشمزه است.

با این حال، مواد مغذی زیادی در این راه وجود دارد، بنابراین خوب است گهگاهی بخورید. سازگاری بالاتر این جنگوریم است.

اگر کمی روغن کنجد روی برنج بزنید و با سس سویا مخلوط کنید واقعا خوشمزه است. خوردن کیمچی به عنوان یک غذای جانبی می تواند روی کیک باشد.

برعکس، اگر غذای جانبی ندارید که بتوانید آن را به هم بمالید یا آزاردهنده است، حتی اگر فقط روغن کنجد و نمک چاشنی را با برنج مخلوط کنید، می توانید آن را خوشمزه میل کنید.

روغن کنجد

حتی مقدار نسبتاً کم آن می تواند طعم غذا را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، بنابراین مگر اینکه یک غذا را درست کنید، می توانید آن را بسیار بهتر از طعم اول درست کنید، بنابراین برای دانش آموزان خودپز ضروری است.

حتی در ارتش گاهی روغن کنجد می آورند و روی برنج می پاشند. اگر در حین آموزش آن را بیاورید و با سالمندان خود به اشتراک بگذارید، پاسخ بسیار خوبی است.

با توجه به اینکه در پوشش سربازان کره شمالی ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: «اگر روی برنج مقداری روغن بریزید، خوراکی می شود»، به نظر می رسد کره شمالی نیز دوست دارد روی برنج روغن کنجد بمالد.

در غرب، از جمله ایالات متحده و اروپا، این یک روند است که به طور گسترده برای اهداف آرایشی استفاده می شود. روی پوست اعمال می شود یا برای ماساژ استفاده می شود.
همچنین برای روغن دادن به درختانی مانند روغن پریلا استفاده می شود، اما زمانی که روغن کنجد بسیار گران بود، رویایی غیر قابل تصور بود، و در دوران مدرن که روغن کنجد ارزان است و روغن کنجدی که تاریخ مصرف آن در خانه تمام شده است به قدری فراوان است که یک یا دو بطری را بغلتاند.
در خانه نیز برای چنین اهدافی استفاده می شود. اما برخلاف روغن پریلا که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت، روغن خشک نمی‌شود، بنابراین پس از تغذیه باید روغن باقی‌مانده را به خوبی پاک کنید. 
در عوض، برخلاف روغن پریلا، بوی قوی ندارد و روغن در عمق بیشتری از درخت نفوذ می کند و کیفیت چوب را تقویت می کند.
 
در گذشته روغن کنجد یا روغن پریلا را فشرده می کردند و از کیک باقیمانده دانه عمدتاً برای طعمه ماهیگیری استفاده می شد. اگر در آن زمان به رمان‌ها یا کارتون‌ها نگاه کنید.
این کیک روغنی همیشه در ماهیگیری ظاهر می‌شود، اما با شروع فشار دادن آن توسط ماشین‌ها به جای نیروی انسانی، روغن و عطر تقریباً از بین رفته بود و محبوبیت آن در بین ماهیگیران کاهش یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.