دفتر شطرنجی بزرگ که قادر به دیدن ارواح است

گاهی اوقات، شما نمی خواهید شاهکارها یا حتی نقاشی های تمام شده ایجاد کنید. فقط می خواهید اجازه دهید مداد یا خودکار خود را پیاده روی کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

دفتر شطرنجی بزرگ یک کاهش دهنده استرس عالی است و می تواند به شما در یک بلوک خلاقانه یا یک جلسه طولانی کمک کند. پس چرا یک دفترچه خال‌دار کامل را به این کار نجیب اختصاص نمی‌دهیم؟

مجلات دارای نقطه به جای خطوط به تخیل شما اجازه می دهند آزادانه جریان یابد و در عین حال ساختار مفیدی را ارائه می دهند.

دفتر شطرنجی بزرگ

 استفاده از کاغذ نقطه‌دار چارچوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید روی آن دودل کنید. سعی کنید نقاط را به روش‌های تصادفی به هم متصل کنید، از آنها برای ایجاد گوشه‌های مربع و مستطیل استفاده کنید، یا هر نقطه را به نقطه شروع برای تکرار الگو یا شکل تبدیل کنید.

آیا می خواهید روز خود را سفارش دهید؟ از این شبکه نقطه مفید برای ایجاد یک برنامه‌ریز هفتگی با جعبه‌هایی برای هر روز، یا یک تقویم روزانه استفاده کنید که به شما کمک می‌کند از صبح تا عصر در مسیر وظایف خود بمانید.

از آنجایی که شما یک دفترچه یادداشت نقطه‌دار کامل برای بازی دارید، می‌توانید هر هفته با آزمایش طرح‌بندی‌ها و ساختارهای مختلف، چیزها را تازه نگه دارید. این مزیتی است که با برنامه ریزهای از پیش چاپ شده به دست نمی آورید.

کاغذ نقطه‌دار به شما این آزادی را می‌دهد که افکارتان را به هر شکلی که منطقی است بر روی کاغذ بیاورید. از نقطه ها برای ایجاد نمودارهای جریان استفاده کنید تا به شما در ترسیم طرح ها یا پروژه های تجاری کمک کند. 

یک طرفه و وارونه بنویسید یا از حباب ها و کادرهای فکری برای جدا کردن مضامین و ایده ها از یکدیگر استفاده کنید. صفحه هر چیزی است که شما آن را بسازید.

ژورنال گلوله را می توان با شروع روند شبکه نقطه ای نسبت داد، اگرچه هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید این دو باید دست به دست هم بدهند. 

ما قبلاً در مورد قدرت سیستم ژورنال گلوله نوشته‌ایم اساساً، این یک شکل مینیمالیستی برای نگه‌داشتن یادداشت‌های روزانه و برنامه‌ریزی زمان است. با توجه به اینکه شبکه های نقطه ای شکلی مینیمالیستی از حکم صفحه هستند، جای تعجب نیست که مناسب باشند.

از نقطه‌ها در دفترچه یادداشت خود برای ایجاد نقاط شروع برای نمادهای خود استفاده کنید و از آنها برای ایجاد یک نمایه خوش‌تناسب در ابتدای مجله خود استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.