جوراب واریس فدو را به جای شلوار در مهمانی های رسمی استفاده کنید

اگر شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که با رگ‌های واریسی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌دانید که تا چه حد می‌توانند مشکل ساز باشند.

 آنها نه تنها از نظر زیبایی دردسر ساز هستند، بلکه برای برخی افراد می توانند به شدت دردناک شوند. خوشبختانه روش‌های زیادی برای درمان واریس وجود دارد. 

در بسیاری از موارد، درمان های محافظه کارانه ورید واریسی در خانه ممکن است به اندازه کافی این مشکل را برطرف کند تا شما مجبور به دریافت درمان های پزشکی شدیدتر نباشید. 

یکی از این روش ها برای درمان واریس در خانه استفاده از جوراب واریس فدو است. ما راهنمای استفاده مبتدیان از جوراب‌های فشرده را برای کمک به شما ایجاد کرده‌ایم.

جوراب واریس فدو

جوراب های فشرده چگونه کار می کنند؟

اساساً جوراب های فشاری به کاهش تورم و تجمع خون در پاهای شما کمک می کنند. آنها فشار اضافه می کنند، که به جریان برگشت خون از پاهای شما کمک می کند، علیرغم اینکه گرانش آن را به پایین می کشد.

 این جوراب‌های ساق بلند بیشتر از درمان واریس توصیه می‌شوند. آنها همچنین می توانند به ترومبوز ورید عمقی، نارسایی مزمن وریدی، ادم و موارد دیگر کمک کنند. جوراب های فشرده برای ورزشکاران نیز مفید هستند، زیرا می توانند به بهبود گردش خون کمک کنند.

پیدا کردن یک جفت جوراب فشرده مناسب

نکته مهم در مورد جوراب های فشرده این است که آنها در اندازه ها، طول ها و قدرت فشرده سازی متعددی هستند. این بدان معنی است که شما می توانید جفت مناسب را برای هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید پیدا کنید. 

طول برای رسیدگی به ناحیه ای که وریدهای واریسی دردسرساز هستند مهم است. به عنوان مثال، اگر با رگ های واریسی در ران روبرو هستید، پوشیدن جوراب بلند تا روی زانو مفید نخواهد بود.

حدود سه سطح فشرده سازی وجود دارد و نوع مناسب برای شما بر اساس شدت وریدهای واریسی و علائم شما است. قدرت فشرده سازی بر حسب میلی متر جیوه اندازه گیری می شود که مخفف میلی متر جیوه است، که همان روشی است که فشار خون اندازه گیری می شود. 

می‌توانید چند قدرت فشرده‌سازی مختلف را امتحان کنید تا بهترین فواید را پیدا کنید، اما 20 تا 30 میلی‌متر جیوه اغلب محل مناسبی برای شروع درمان واریس است. 

برخی از افراد در صورت مواجهه با رگ های واریسی شدید، حتی 30 تا 40 میلی متر جیوه را تجربه خواهند کرد. اگر مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، زیرا آنها می توانند بهترین جوراب پاور را توصیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.