با پالت پلاستیکی نو کف خانه خود را پارکت کنید

اگر در صنایع تولیدی و لجستیکی فعالیت می کنید، اهمیت پالت ها را درک خواهید کرد. آنها بخش مهمی از هر زنجیره تامین هستند.

بنابراین باید در نظر داشت که چه نوع پالت پلاستیکی نو برای تمام جنبه های کسب و کار شما در دراز مدت بهترین است. پالت ها از طیف وسیعی از مواد – اغلب چوب و پلاستیک ساخته می شوند.

برای سال‌های متمادی، پالت‌های چوبی جزء اصلی زنجیره تامین بوده‌اند. حتی تا به امروز، 90-95٪ پالت های مورد استفاده از چوب ساخته شده اند.

 آنها به عنوان یکی از ارزان ترین مواد شناخته شده اند و از مزیت نسبتا آسانی برای تعمیر و بازیافت برخوردار هستند. از طرفی پالت های چوبی سنگین تر هستند و نیاز به تعمیر و تعویض مرتب دارند. 

یکی از بزرگترین مسائل در بازیافت، بازیافت واقعی زباله نیست. این در وهله اول جمع آوری زباله است. پالت‌های چوبی نیز به دلیل سطح نامنظم‌شان به سختی تمیز می‌شوند و در صورت مرطوب شدن، خطر آلودگی و آلودگی بیشتری دارند. 

این یک موضوع خاص برای صنایع غذایی و همچنین صنعت داروسازی است. 

اگر پالت‌های پلاستیکی را در مقابل پالت‌های چوبی مقایسه می‌کنید، ایده خوبی است که در نظر داشته باشید برای چه چیزی از آنها استفاده می‌کنید.

 اگر مرتباً اقلامی را حمل می کنید یا از پالت ها در انبار استفاده می کنید، منطقی است که روی پالت هایی که برای طول عمر طراحی شده اند سرمایه گذاری کنید.

 بارها و بارها می توان از پالت های پلاستیکی بدون ساییدگی و پارگی زیاد استفاده کرد. این با فرهنگ دور ریختنی که به تغییرات آب و هوایی کمک می کند مبارزه می کند و کسب و کار شما را در سمت درست تاریخ قرار می دهد.

همانطور که شما کار خود را انجام می دهید و زباله ها را از اکوسیستم خارج می کنید نه اینکه به آن اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.