با عسل هانی تاج در جنگل آتش درست کنید

به نظر می رسد برخی از انواع عسل اثر ضد قارچی، یعنی ضد قارچی دارند. برای مثال، در آزمایش‌های آزمایشگاهی، عسل عناب قارچ کاندیدا آلبیکنس را مهار می‌کند که در میان موارد دیگر به عنوان «قارچ پوشک» در نوزادان نیز شناخته می‌شود.

بر اساس مطالعه دیگری، عسل هانی تاج مانوکا و عسل دیگری از رشد چندین قارچ پوستی جلوگیری می کنند عسل مانوکا به طور قابل توجهی موثرتر از عسل های دیگر بود.

به عنوان بخشی از یک مطالعه کلی فعلی، کارشناسان مستقل وضعیت مطالعه را در مورد این سوال که آیا عسل در برابر سرفه در کودکان کمک می کند یا خیر، ارزیابی کردند.

آنها به این نتیجه رسیدند که عسل می تواند سرفه را تسکین دهد و حتی ممکن است بهتر یا حداقل به اندازه برخی از سرکوب کننده های رایج سرفه موثر باشد.

عسل هانی تاج

آنها هیچ نشانه ای از عوارض جانبی نامطلوب را پیدا نکردند. با این حال، آنها متوجه می شوند که وضعیت مطالعه هنوز به اندازه کافی واضح و گسترده نیست که به طور واضح موافق یا مخالف عسل به عنوان یک سرکوب کننده سرفه صحبت کند.

با این حال، هر کسی که به هر حال عسل خوبی در خانه دارد و از حملات سرفه حاد رنج می برد، به طور موجهی می خواهد عسل را در این زمینه امتحان کند.

خواص آنتی اکسیدانی انواع مختلف عسل قبلاً از نظر شیمیایی ثابت شده است. به گفته دانشمندان، قدرت اثر آنتی اکسیدانی مستقیماً با محتوای ترکیبات فنلی عسل مرتبط است.

برخی از مطالعات بیولوژیکی اثرات آنتی اکسیدانی عسل را تایید می کنند. به عنوان مثال، دانشمندان به موش‌ها عسل مانوکا را طی یک دوره 30 روزه تغذیه کردند که آسیب DNA را کاهش داد.

محققان دیگر با عسل مانوکا در آزمایش حیوانی به محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو به کبد دست یافتند.

انسان نیز می‌توانند در آزمایش‌های آزمایشگاهی با استفاده از عسل مانوکا از آسیب اکسیداتیو به DNA محافظت شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.