با حوله فشرده جادویی در باران خیس نمی شوید

من معتقدم که بسیاری از دوستان خانم از حوله های یکبار مصرف و حوله های فشرده استفاده می کنند.
برای کسانی که به موقع از آنها استفاده می کنند، تشخیص این دو مشکل است، به خصوص حوله های فشرده که در زندگی روزمره کمتر رایج هستند، بنابراین آنها کمتر درک می کنند. 
بنابراین در روند معمول شستن صورت، علاوه بر استفاده از حوله های سنتی، آیا حوله صورت یکبار مصرف انتخاب بهتری است؟ در مقایسه با حوله های فشرده، کدام یک برای عموم قابل قبول تر است.
تفاوت حوله های صورت یکبار مصرف با حوله فشرده جادویی عمدتاً از نظر کاربرد و بافت است. حوله های یکبار مصرف، اقلام یکبار مصرف هستند. حوله‌های فشرده حوله‌های معمولی را فشرده می‌کنند و پس از رفع فشار می‌توانند مجدداً استفاده شوند.
حوله فشرده جادویی
حوله های فشرده را حوله های مینیاتوری نیز می نامند که حداقل هشتاد تا نود درصد حجم حوله ها را کاهش می دهند. آنها در آب متورم می شوند و در هنگام استفاده دست نخورده باقی می مانند. 
حمل و نقل، حمل و نگهداری آنها راحت تر است. آنها همچنین در طول تولید ضد عفونی می شوند و آنها را ایمن تر و قابل اطمینان تر می کند.
حوله های فشرده عمدتاً پارچه های نبافته، قیمت پایین و اندازه کوچک هستند، اما به دلیل فشرده شدن احساس بدی دارند و در هنگام استفاده به اندازه حوله های معمولی یا حوله های صورت یکبار مصرف راحت نیستند. 
حوله های معمولی برای فشرده سازی و پردازش ثانویه نیز در بازار وجود دارد، اما قیمت آن گران تر است، حجم آن کمی بیشتر است و تنها مزیت آن این است که حس خوبی دارد.
حوله های یکبار مصرف از ضروریات روزانه هستند. از آنها برای پاکسازی صورت مانند حوله های فشرده استفاده می شود. حوله های فشرده می توانند چیزهای دیگر را نیز پاک کنند.
 با این حال، حوله های یکبار مصرف سبک تر و نازک تر هستند. آنها عمدتا برای پاک کردن صورت استفاده می شوند. یکی یکی استفاده کنید و بعد از استفاده دور بیندازید. 
حوله های یکبار مصرف برای استفاده در منزل مناسب هستند. حمل آنها به اندازه حوله های فشرده هنگام بیرون رفتن راحت نیست. با این حال، حوله های صورت یکبار مصرف نسبتا راحت تر و مقرون به صرفه تر هستند. شما می توانید با توجه به وضعیت واقعی خود انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.