با مغز گردو تواضع از فرار مغز ها جلوگیری کنید

طبق تحقیقات، یک حرکت مهم مصرف یک مشت گردو کالیفرنیا به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی و همراه کردن آن با فعالیت بدنی است.

مغز گردو تواضع ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک کند و از این رو، شایسته یک نقطه در بشقاب شما است.

چربی‌های غیراشباع چندگانه، با نام چربی‌های خوب، و ALA اسید آلفا لینولنیک موجود در این آجیل شگفت‌انگیز ممکن است.

سطح کلسترول را بهبود بخشد و فشار خون را کاهش دهد، که دو عامل اصلی در خطر بیماری قلبی است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، در سال 2016، هند 63 درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از بیماری های غیرواگیر را گزارش کرد و 27 درصد به بیماری های قلبی عروقی (CVD) نسبت داده شد.

 از این میان، سکته قلبی و مغزی دو عامل شایع مرگ در کشور ما هستند. اکنون این اعداد بسیار ترسناک هستند و هر سال در حال افزایش هستند.

سابقه پزشکی خانواده یا سبک زندگی سریع را که منجر به شکایت از کلسترول بالا می شود، مقصر بدانید، اما من و شما نیز در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی هستیم.

خوشبختانه، عوامل متعددی به ما کمک می‌کنند تا خطر ابتلا به CVD را کاهش دهیم و مسیر اصلی رسیدن به قلب سالم را طی کنیم. 

بیایید با رایان فرناندو، متخصص تغذیه مشهور و بنیانگذار QUA Nutrition — Signature Nutrition Clinic به بررسی چگونگی کاهش خطرات بپردازیم.

 علاوه بر این، این نیروگاه های مغذی به کاهش التهاب و بهبود عملکرد رگ های خونی کمک می کنند.

 یک بررسی علمی اخیر منتشر شده در Advances of Nutrition همچنین نشان می دهد که منابع غذایی سرشار از امگا 3 ALA گیاهی، مانند گردو، باید بخشی از یک الگوی غذایی سالم برای قلب باشد.

 هنوز متقاعد نشده اید؟ انجمن قلب آمریکا (AHA) دریافته است که مصرف چهار وعده یا بیشتر آجیل، از جمله گردو و سایر غذاها در هفته، ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. 

این نیست، AHA همچنین گردو را به عنوان یک غذای سالم برای قلب از طریق برنامه “چک علامت قلب” خود تأیید کرده است.