مایع ظرفشویی اوه عفونت ریه را از بین میبرد

به نظر می رسد قبل از آبکشی ظروف در سینک قبل از بارگیری ماشین ظرفشویی، یک روش معمول مصرف کننده است.

مایع ظرفشویی اوه یک شست و شوی آسان و تمیز برای ظروف شما در منزل است.

برای نیمی از شرکت کنندگان در مطالعه، این یک تمرین تقریباً روزانه بود. با برآورد مصرف آب تا 25 گالن در هر وعده غذایی، این عمل نشان دهنده استفاده قابل توجهی از آب و انرژی است.

دلایل انجام عمل قبل از شستشو شامل عادت، تاخیر در شستشو و پیش بینی عملکرد ضعیف بود. واضح است که رضایت از تمیز کردن یک عامل مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی است.

با این حال، به نظر می رسد که مصرف کنندگان در به حداکثر رساندن استفاده از فناوری ماشین ظرفشویی برای بهبود عملکرد و در عین حال استفاده بهینه از منابع آب و انرژی شکست می خورند.

انتخاب چرخه مناسب ماشین ظرفشویی برای مطابقت با خاک روی ظروف هم برای تمیز کردن و هم برای استفاده از منابع مهم است. چرخه قبل از شستشو یا فقط آبکشی، با یا بدون مواد شوینده، تمیز کردن را برای حداقل مصرف آب بهبود می بخشد.

این چرخه همچنین از خشک شدن غذاهای خشک در صورت تاخیر در شستشو جلوگیری می کند. علاوه بر این، انتخاب یک چرخه سنگین یا «دیگ تبه» ممکن است اثر تمیز کنندگی بیشتری داشته باشد و آب کمتری نسبت به قبل از شستشو در سینک قبل از بارگیری ماشین ظرفشویی مصرف کند.

دمای آب می تواند بر نتایج ماشین ظرفشویی تأثیر بگذارد. در طول بحران انرژی در دهه های 1970 و 1980، مصرف کنندگان آبگرمکن خود را خاموش کردند.

ممکن است نتایج نامطلوب رخ دهد زیرا آب به اندازه کافی برای شستشوی موثر گرم نبود و بنابراین عادت به قبل از آبکشی ظروف شروع شد. امروزه اکثر ماشین های ظرفشویی دارای بخاری های تقویت کننده برای افزایش دمای آب و افزایش راندمان نظافت هستند. با این حال، مصرف کنندگان ممکن است از این گزینه آگاه نباشند.