طراحی و ساخت مبلمان های آموزشی با دستگاه 2007

از آنجایی که فناوری روزانه در حال متن تشکر از همسر پیشرفت است، توجه به اینکه چه میزان کلاس های درس در دهه گذشته یا بیشتر تغییر کرده است، تکان دهنده نیست.

دستگاه هایی که در سال 2007 کلاس های درس را پر می کردند، مدت هاست که جایگزین شده اند. با این حال، کمی تکان دهنده تر است که ببینیم مبلمان کلاس و فضای آموزشی چقدر تغییر کرده است.

میز، به هر شکلی، از دهه 1800 لباس چرم بچه گانه جزء اصلی کلاس درس بوده است. حتی یک نوع میز ایستاده در اوایل سال 1899 مورد استفاده قرار گرفت. اما طراحی یک کلاس درس استاندارد – میزهایی رو به جلوی اتاق – تا همین اواخر همیشه یکسان بود.

در چند سال اخیر، کارشناسان آموزش شروع به کشف این موضوع کرده اند که چگونه طراحی کلاس درس و همچنین مبلمان بر نحوه یادگیری دانش آموزان تأثیر می گذارد.

مبل

لری کرنز، مدیر معماران ویلر کرنز، در مقاله‌ای در EdTech می‌گوید: «مردم فکر می‌کنند فضای فیزیکی یک نظاره‌گر بی‌گناه است، اما فضای فیزیکی مأموریت معلم را تقویت می‌کند یا آن را ناکام می‌کند».

با تحقیقات اخیر پزشکی که در مورد خطرات نشستن هشدار داده است، مشاغل استفاده از میزهایی را پذیرفته اند که به کارکنان اجازه می دهد تمام یا بخشی از روز را بایستند. Ergotron، شرکتی که پشت میز ایستاده WorkFit قرار دارد، با مدارس همکاری کرد تا میز را برای یک محیط کلاسی دوباره طراحی کند.

بازخورد مدارس نشان داد که Ergotron LearnFit باید گنجشک بادوام باشد، به راحتی قابل جابجایی و تنظیم ارتفاع باشد و شامل ویژگی‌هایی باشد که برای دانش‌آموزان ساخته شده است، مانند قلاب کوله‌پشتی یا قلاب ذخیره‌سازی.

مدرسه ابتدایی Beaver Acres در اورگان مبل استیل ملایر یک برنامه آزمایشی را با میزهای LearnFit تسهیل کرد و دریافت که دادن حق انتخاب به دانش‌آموزان برای نحوه یادگیری بسیار قدرتمند است.

  • منابع:
    1. How Classroom Furniture Has Evolved in the Last Decade
  • تبلیغات: 
    1. قسمت های سمی موجود در زعفران
    2. تعیین روابط بین اجزای محرک در لیمو
    3. به راحتی با گواهینامه رانندگی خود پاسپورت کانادا بگیرید
    4. حمله ملخ ها به درختان خرما، اقتصاد جنوب را مختل کرد