با تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی کیوی پرورش دهید

تماشای ورزش آخر هفته در بعد از ظهر. برای طرفداران ورزش، شما یک تلویزیون با کنترل حرکت عالی و روشنایی بالا برای تماشای بازی ها در بعدازظهر با پرده های باز می خواهید. 

QN95B از پنل Neo QLED سامسونگ استفاده می کند که LED های نقطه کوانتومی را با فناوری Mini LED ترکیب می کند. این یک ترکیب عالی برای تماشای ورزش بدون در نظر گرفتن سطح نور محیط است. 

به‌علاوه، زمان پاسخ‌دهی سریع این تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی باعث می‌شود که شبح‌ها در حین اکشن به حداقل برسد، بنابراین می‌توانید آرام بنشینید و از هر بازی قدردانی کنید. 

نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز همچنین باعث می‌شود بازی‌ها نرم به نظر برسند، در حالی که تاخیر ورودی کم به گیم‌پلی کمک می‌کند تا پاسخگو باشد.

حداکثر روشنایی برای این تلویزیون نزدیک به 2000 نیت است، بسیار بیشتر از آنچه در هر تلویزیون OLED و بسیاری از تلویزیون های LED دریافت می کنید.

 این روشنایی به یک تصویر کاملاً قابل مشاهده حتی در نور مستقیم خورشید تبدیل می شود. 

هنگامی که در یک اتاق تاریک تر استفاده می شود، از نسبت کنتراست قوی و پشتیبانی عالی HDR این مدل بهره می برید که به آن بخش های کوچک صفحه اجازه می دهد تا روشن بتابند در حالی که بخش های تاریک تر به همان اندازه که می توانید در تلویزیون LED مشاهده کنید به مشکی نزدیک می شوند.

 این مدل دارای روکش صفحه نمایش ضد انعکاس سامسونگ است، مشابه روکش مات در مدل های The Frame، بنابراین انعکاس ها به سختی قابل توجه هستند و از تصویر کلی کم نمی کنند.

 QN95B با زوایای دید گسترده و یکنواخت خود را متمایز می کند و تضمین می کند که همه می توانند به یک شکل از بازی لذت ببرند