استفاده از یک ژاکت برای انجام پروژه تحقیقاتی در مدرسه

هدف این پروژه تحقیقاتی کمک به معلمان مبل راحتی 8 نفره برای تعریف، تجزیه و تحلیل و اصلاح رابطه خود با یادگیری و توسعه حرفه ای از طریق استعاره یک ژاکت بود. تجزیه و تحلیل استعاره برای مطالعه 18 معلم اصلی از شش مدرسه نیوزلند که استعاره های نوشتاری مشترک ساخته بودند، مورد استفاده قرار گرفت.

یکی از یافته‌های مهم، تعداد قابل توجهی کاپشن خلبانی اصل امریکا از استعاره‌ها بود که یک رابطه نامطلوب بین معلمان و یادگیری و توسعه حرفه‌ای آنها را مفهوم‌سازی می‌کرد. پیامد این یافته، نیاز به بیان صریح و پرداختن به تمایلات منفی احتمالی معلمان نسبت به یادگیری و توسعه حرفه ای خود است.

یک لحظه در نظر بگیرید که رابطه بین شما و یادگیری و پیشرفت حرفه ای شما (PLD) یک ژاکت بود. چه ژاکتی خواهد بود و چگونه آن را می پوشید؟ آیا این یک ژاکت تنگ است زیرا شما تمایل دارید که توسط PLD محدود و محدود شوید؟

کاپشن

شاید بیشتر شبیه ژاکت امپراطور باشد زیرا تأثیرات روی تمرین شما نامرئی است. یا PLD خود را به عنوان یک ژاکت مورد علاقه اوله می بینید که می توانید آن را برای برآورده کردن نیازها و انتظارات خود بسازید.

انتخاب و مدل کت شمایادگیری و توسعه حرفه ای معلم لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز در مورد «یادگیری معلمان، یادگیری نحوه یادگیری و تبدیل دانش آنها به عمل به نفع رشد دانش آموزان است» (آوالوس، 2011، ص 10).

در نهایت همه PLD باید به نتایج آموزشی شلوار مازراتی مشکی بهبود یافته و ارزشمند برای دانش آموزان منجر شود (آنتونی و همکاران، 2014، دارلینگ-هاموند و ریچاردسون، 2009، تیمپرلی و همکاران، 2009، تیمپرلی و همکاران، 2007). چهار اصل اصلی که زیربنای PLD موثر هستند شامل فراهم کردن فرصت‌هایی برای آن است

  • منابع:
    1. If the jacket fits: A metaphor for teacher professional learning and development
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
    2. لنز هوشمندی که شما را در مدت کوتاهی می تواند پولدار کند
    3. تصاویر جالب از اولین قایقی که با چوب ساخته شد
    4. با خوردن عرق ترنجبین جوان شوید