از قابلمه گرانیتی فونیکس به عنوان سفره عروس استفاده کنید

ظروف گرانیتی محصولات متنوعی را ارائه می دهند، بنابراین مهم است که بدانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید.

 هسته فلزی از آلومینیوم یا فولاد کربنی ساخته شده است، بسته به اینکه از کدام برند خریداری می کنید، اما عوامل دیگری نیز ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد!

به عنوان مثال، اگر دوام مهمتر از وزن است، یک مدل تمام آلومینیومی را انتخاب کنید. در عین حال، برای کسانی که به دنبال حفظ گرمای چشمگیر هستند، بهتر است مدلی با قاب داخلی قابلمه گرانیتی فونیکس و در نتیجه سنگین تر خریداری کنند.

در مقابل، اگر خواص نچسب برای شما مهمتر از هر چیز دیگری است، بهترین گزینه شما یک مجموعه گرانیت چینی خواهد بود. آنها معمولاً ارزان تر از ظروف تمام آلومینیومی یا چدنی هستند، اما گرما را نیز حفظ نمی کنند.

پایه القایی ظروف گرانیتی

کمترین ویژگی شناخته شده اکثر مدل های ظروف گرانیتی پایه القایی است. لازم به یادآوری است که همه این پایه ها (به ویژه ظروف مدرن تر) از مواد مغناطیسی یا مغناطیسی ساخته شده اند. این بدان معنی است که یک تابه گرانیتی افزودنی عالی برای اجاق گاز القایی شما خواهد بود.

ته تابه جایی است که همه چیز شروع می شود. اولین لایه تماس با حرارت باید رسانایی حرارتی بالایی داشته باشد تا از پخت به موقع اطمینان حاصل شود و از سوختگی یا سوختن هسته جلوگیری کند.

پایه القایی باید به گرم شدن یکنواخت سطح تابه کمک کند و به منبع انرژی اجازه دهد سطح کافی داشته باشد تا بتواند غذا را به خوبی بپزد.