کفش سفید دخترانه که شب ها آواز می خواند

این کفش‌های ورزشی را با یک تی‌شرت سفید یا غیر گرافیکی، شلوار جین تیره و یا جوراب نایک ست کنید.

 رویه ترد، سفید روشن، خطوط چشمگیر Nike Air Force 1 Low ایجاب می کند که همه نگاه ها به سمت شما باشد.

سبک کلفت مانند یک علامت تعجب برای بازی کتانی شما است که بدون اغراق زیاد استایل شما را نشان می دهد. ظاهر ضخیم آن‌ها می‌تواند تفرقه‌انگیز باشد.

اما نمی‌توان انکار کرد که وقتی یک جفت از کفش سفید دخترانه را بپوشید، بلافاصله جذابیت چندین دهه آن‌ها را درک خواهید کرد.

از هر کتانی (کسی که کفش‌های کتانی محبوب را جمع‌آوری و معامله می‌کند) بپرسید که بهترین کفش کتانی سفید را کدام می‌دانند، و ما Nike Air Force 1 Low را تضمین می‌کنیم.لیست را خواهد ساخت.

آنها در زمین بسکتبال به دنیا آمدند و محبوبیت آنها از روی سقف سخت آنها را به آگاهی جمعی از فرهنگ کفش کتانی سوق داد.

در ابتدا، شرکت کنندگان در پنل ما  هیچ کدام از طرفداران سرسخت نایک  با سبک کفش “بزرگ و شارژ” که دارای زیره های ضخیم، جعبه پنجه ضخیم، و یک سوهان درشت است، دست و پنجه نرم کردند.

اما آنها نتوانستند جذابیت این کفش را نادیده بگیرند. جاستین کراجسکی از Wirecutter گفت: “آنها نایک های کلاسیک شما هستند.” “کمی ضخیم، کمی بلند، اما با این حال، من آنها را دوست دارم.”

پس از چند ماه پوشیدن کفش‌ها، کراجسکی به ما گفت که این کفش‌ها کسانی هستند که بیشترین نظرات را در هنگام بیرون رفتن از شهر در مورد آنها دریافت می‌کند  آن‌ها به روشی خوب از آنها حمایت می‌کنند.

به لطف چرم مصنوعی سفت اما نه خیلی سفت و داخلی بالشتک، لغزش به داخل AF1s آسان است.

ما دوست داریم که کفش‌ها ساختار کافی داشته باشند که بتوانید آن‌ها را بدون نیاز به فشار دادن پا (و شاید رویه‌ها) روی هندزفری قرار دهید.

در مقایسه، چاک‌ها یا سوپرگازها نسبتاً انعطاف‌پذیر هستند، و در حالی که با عجله از در بیرون می‌روند، خیلی خم می‌شوند و می‌افتند تا به سرعت روی دست‌های بدون حرکت سر بخورند.

اگرچه AF1 ها تا حدودی سفت و سخت هستند، حتی در ابتدا به طرز ناراحت کننده ای محکم نیستند (برخلاف زمان طولانی تر شکستن برای انتخاب چرم واقعی ما، Greats The Royale ).