رفتن دانش آموزان به مدرسه با لباس های اسپرت و راحت

به عنوان کسی که به نظر می رسد تقریباً هر روز جیوه قرمز در رادیو قدیمی شلوار ورزشی و تی شرت می پوشد، با اطمینان می توانم بگویم که هیچ اشکالی ندارد که هر روز به مدرسه راحت لباس بپوشم.

لباس های رسمی – حتی نیمه رسمی – اغلب آموزش اسکاج جدید محدودتر از لباس های معمولی هستند. لباس‌های خاکی و پیراهن‌ها نسبت به آنچه مردم در خانه می‌پوشند، راحت‌تر هستند.

اکثر افرادی که من می شناسم و در مدرسه لباس های زیباتری می پوشند، دوست دارند در خانه لباس های زیباتری بپوشند، زیرا آنقدرها راحت نیستند، بنابراین نمی دانم که چرا همیشه راحت نباشیم؟

اگر منصف باشیم، لباس های رسمی فواید زیادی دارند. بر اساس مطالعه‌ای که توسط مایک اسلپیان، استادیار دانشکده بازرگانی کلمبیا انجام شد، علاوه بر مد ذهنی که ارائه می‌کنند، لباس‌های رسمی به افراد این امکان را می‌دهند که احساس قدرتمندی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

لباس

با این حال، پوشیدن لباس های راحت نیز فواید قابل لباس مجلسی تشخیص زیادی دارد. طبق مطالعه‌ای که توسط کالج اجتماعی آستین انجام شد، هرچه افراد در روز امتحان میزان راحتی لباس‌هایشان را ارزیابی کنند، نمرات بالاتری دریافت کردند.

افراد در هنگام امتحانات زمانی که لباسی به تن دارند که احساس راحتی می کنند بهتر عمل می کنند. نه تنها نمرات آزمون را افزایش می دهد، بلکه نشان داده شده است که لباس پوشیدن راحت باعث افزایش بهره وری در مدرسه، محل کار و خانه می شود.

به گزارش نیویورک پست، همچنین به مردم کمک می کند در مقایسه با لباس های رسمی تر، دقیق تر فکر کنند. مهم نیست که من چه می گویم، راحتی لباس برای هر فرد ذهنی است.

برخی افراد لباس‌های خاکی را راحت و کیک هویج و دارچین با پف زیاد شلوار ورزشی را ناراحت می‌کنند و برخی برعکس، اما در نهایت از پوشیدن چیزی که با آن احساس راحتی می‌کنید نترسید.

  • منابع:
    1. Students should wear more comfortable clothes to school
  • تبلیغات: 
    1. مردی با نخ پلی استر برای پنگوئنها خانه ساخت.
    2. سرکه سیب سلاحی برای مبارزه با دیابت
    3. کمپانی ایرانی از سمند شاسی بلند رونمایی کرد
    4. با حلوا مسقطی ماسک روشن کننده پوست بسازی